Snart är det dax att stå på egna ben...

Lite förnyelse på jobb fronten är på gång.
Känns jätte spännande. Har jobbar i receptionen på polisen i fem och ett halvt år nu. Trivs jätte bra med arbetskamrater och arbetsplatsen, men lite förnyelse skadar aldrig.
Nu har jag fått chansen att jobba med andra uppgifter. Inte någon kontakt med allmänheten på samma sätt utan mer hjälpa de i huset och syssla lite med lite av varje. Jag kommer ta över från en dam som ska gå i pension och har jobbat där i runt 40 år. Känns som hon har lite erfarenhet.... ;)
Så på dessa nu sista tre veckor som e kvar, ska jag försöka lära mig det mesta. Känns spännande och lite pirrigt. Försöker suga åt mig allt hon säger och lär mig. Tipsen är de bästa.
Sedan har jag bara fått positiva reflektionen från resten av mina medarbetare. Riktigt roligt.
Man vet aldrig när förändringar sker i livet, men just nu ska jag bara njuta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0