En torsdag i mitt liv...

 I torsdag hade jag och Leon vår lediga dag.

Bestämde oss för att ta en liten tur till Göksäter på Orust med vägen
om Svanesund och färjan. Leon gillade det. Bilen åkte PÅ båten som
åkte PÅ vattnet. Så häftigt!!!
När vi kom dit var det vi och pensionärerna där. Skönt. Inga köer och
fritt att leka lite på barnavdelningen...




Utanför fanns där en liten lekplats med en cool leksaks jeep som bara
måste testas. Så det gjorde vi efter att vi ätit pannkakor m sylt o grädde
i cafét bredvid.




Lite handlat blev det iallafall. Inte bara onödiga saker, men lite onödigt
blev det allt oxkså...





På kvällen var jag och Robert bjudna av min pappa att avnjuta lite jazz
så där in på småkvällen. På Ljungskile folkhögsskola spelade BBB -
Bohusläns Big Band m Nisse Landgren. Det var riktigt bra! Jag kan inte
påstå att jag "älskar" jazz, men detta var riktigt bra och så duktiga alla
var. En kväll som jag inte önskar va ogjord.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0