Trevligt sällskap är aldrig fel...

Träffade två vänner i helgen som jag inte sett på länge.
Tyvärr blir det lite för länge emellan gångerna ibland, men huvudsaken är att det blir av över huvud taget.

På fredagen var jag och åt lunch på Köket med Jessica. Vi brukar faktiskt äta lunch då och då. Det är alltid lika trevligt och vi har verkligen massor att prata om. Allt mellan himmel och jord. Det är mysigt.

På lördagen bjöd jag in Ann-Kristin eller Anki som jag kallar henne, på lek och mat. Robert var i Göteborg med Ankis sambo Andreas, så det passade väldigt bra. Eftersom det var fint väder, så passade vi på att åka lite snowracer. Grannflickan Sofie och mamma Ann var också med. Sedan blev det lek och mys med te när vi kom in. Leon hade fullt upp att sysselsätta Anki med att visa ALLA julklappar och leksaker han hade. Sedan tog vi lite mat och satt och pratade jätte länge. Leon stortrivdes!

Det är väldigt lätt att bara ha sin vardag och fullt uppbokat på helgerna. Men en liten lekträff eller lunch har man alltid tid med. Annars får man ta sig den tiden, för det är väldigt, väldigt trevligt!

Söndagen i stort var ganska grå. Regn, rusk blandat med förkylning samt början till trolig öroninflammation :(-
Ingen höjdare direkt, men en positiv nyhet är att serien Solsidan ska ha premiär för nya avsnitt.
Så nu kommer jag bänka mig framför teven kl 20.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0