Facebook-bloggande...

Längesedan jag var inne här och kladdade lite.

Det går i perioder det där med bloggandet för min del.
Ibland känns det som facebook blir ett litet enkelt substitut för bloggandet genom att man skriver in sin statusuppdatering emellanåt. Förenklad dagbok helt enkelt.

**********

Sara Gidlöf träningsvärk idag... ser det positivt... musklerna finns där vilande. Man måste visst bara väcka dem till liv lite :)

den 15 september kl. 20:44

- Ja detta var en fys-dag på jobbet. Vi har nämligen förmånen att få träna en timme på arbetstid. Två tjejer på polisen har kört igång cirkelträningsprogram som var jätte bra och jätte jobbigt :)

*

Sara Gidlöf en whiskey så här en fredag... inte fel ;)

den 17 september kl. 17:50

- Man har alltid en speciell känsla när det är fredag... en skön, befriande och tillfredställd känsla. Att man liksom förtjänar något gott efter att klarat en vecka utan att gå under. Och vad är inte bättre än en liten glas whisky eller två... :)

*

Sara Gidlöf idag har jag poströstat, varit på LördagsBus, hälsat på fam Rodin och installerat en barnstol i "lilla-bilen"... ännub en lördag som försvann fort ;)

den 18 september kl. 19:57

- Ja här har det varit en fullsmäckad dag med massor av sysselsättningar. Känns bra ibland och stressigt ibland. Men denna dagen kändes det bara bra.

*

Sara Gidlöf home sweet home :)

den 23 september kl. 18:53

- Har varit på konferans i Vara med facket. Det var jättetrevligt, men det var första gången jag var borta från Leon 2 dagar i sträck. Det var mindre roligt. Jösses vad jag saknade honom (och Robert). Men eftersom konferansen var så bra och intressant, så gick tiden väldigt fort. Det var ju bra. Men man längtar allt hem...

*

Sara Gidlöf Utgång 2 dgr i rad... så nu får det bli soft ett tag.

 söndag den 26september kl. 14:35

- Fredagen gick jag spontat ut på Turisten med mina grann-tjejer. Väldigt trevligt och bra band som spelade. De hette Le Roots
På lördagen sov Leon över hos farmor och farfar, för det hade vi lovat honom, så det gick inte att rubba på. Jag och Robert passade faktiskt på att slöa lite framför tvn och vila lite på eftermiddagen. Sedan runt kl 21 gav en granne oss skjuts ner till Bryggan. Där var det ett band som hette Running Crazy som spelade. Det var väldigt kul och många drinkar blev det...


*

Sara Gidlöf Jag som tänkte träna i morgon... dumma förkylning som sätter käppar i hjulet för mina planer :(

 måndag den 27 september kl. 21:26

- Gillar inte halsont och snuva. Hoppas den går över snabbt och enkelt ;)

*

Sara Gidlöf fick skrapa rutorna på bilen i morse... brrrr !!!

den 29 september 2010 för 10 timmar sedan

- Ja, när jag och Leon skulle gå till dagis på morgonen var det FROST på rutorna. Fick plocka fram skrapan och börja skrapa UTAN VANTAR :(. Då kände man att hösten var här. Här för att stanna ett tag!

********

Ja, så här ser mina statusuppdateringar ut i september. En liten slags dagbok helt enkelt.
Det är ju ganska häftigt ändå, det här med internet. Tänk att komma på ideén med facebook. Man kan ju helt och hållet välja själv hur mycket man vill och inte vill skriva. Sedan om det skapar ett litet beroende är en helt annan fråga. Självklart finns det säkert massor av saker som inte är bra och personer som råkar illa ut. Det är ju inte bra. Men jag håller det lite på distans känner jag. Mest nyfiken vad folk gör faktiskt...hihi.

Men jag ska verkligen försöka sköta min blogg lite bättre.

Sköt om er iallafall, ni som läser den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0