Ok, det var ett tag sedan...förlåt!

Det var ett tag sedan jag var inne och knappade på tangenterna... iallafall på denna sidan.

Nu är det mest knappande på Sport Lifs hemsida och bokningar. Eller ja, inte överdrivet mycket alltså. Snarare två-tre gånger i veckan.. och då är en gång gällande en avbokning...
Ja, ja det är ju inte helt dåligt att jag ens har inlagt Sport Lifs sida i mina "Favoriter". Bara det är ju en bedrift för min del.

Men det lilla jag nu har tränat har faktiskt varit jätte roligt. Jag ska inte dra en klyscha och säga:
- Att jag inte har gjort detta tidigare...
Nej, det har aldrig funnits i mitt intresse att träna förut. Inte på gym iallafall. Men jag är inte sen för att testa på nya saker, och det har jag gjort nu på äldre dar... Huvudsaken är att jag tycker det är roligt. Det är ju liksom inte gratis, så det är ju bra att jag gillar det :)


Leon testar mina gympaskor...

*

Stackars Leon har varit sjuk. Hans första feber har attackerat honom. Man märkte det genast på honom. Han som alltid är högt och lågt, höll sig mest stilla. Man kunde liksom känna honom klättrande (bildligt talat) uppför benet för att bli buren med sin lilla napp i munnen. Då har man tecken på att något inte är sig lik... plus det mest kända tecknet... varm som en kamin!
Men hade det inte varit för närheten och det lite mindre entusiastiska klättrande upp och ner för saker hela tiden, såg man ingen direkt skillnad. Aptiten var god, leka var lika roligt som vanligt. Nu älskar han att plocka ur saker från skåp, lådor, allt som man kan lägga saker i... Rolig och billig lek. Nästa lek vi ska lära honom är att plocka "i" sakerna...


Leon leker på egen hand...

*

Nu börjar snart nedräkningen inför flytten...
Jag vet att det är drygt två veckor kvar, men jag vill flytta nu!
Så känns det varje dag.
Har faktiskt börjat packa lite. Fick ordning på "Leons" rum som ett förvaringsrum för färdigpackade flyttlådor och annat som ska förvaras inför flytten. Känns bra att man  har börjat, men påminner en också om att man vill flytta nu!
Ja, ja... rätt som det är så står vi i den nya lägenheten, och det ska bli sååååååååå gott.

*

Vill bara önska er en mysig helg och en trevlig Alla hjärtans dag.

Kram till er alla hjärtan där ute!!!


Kommentarer
Postat av: Blomman

Tack för kommentaren. Babbi är grym på att göra bloggar så jag erkänner det är inte jag ha ha.

2009-02-14 @ 07:54:24
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: malin

"plocka-i-leken" är tyvärr mycket tråkigare och därmed svårare att skapa intresse för. Dessutom tror jag att de små rackarna känner på sig att det egentligen inte är någon lek utan att mamma luras lite;)

2009-02-14 @ 14:16:56
URL: http://mallanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0