Glad påsk...

Har varken haft tid eller ork att skriva.
Ibland har man helt enkelt inget att dela med sig.
Iallafall så känns det så.

Det är ofta som vänner ställer frågan:
- Har det hänt något?

Oftast blir svaret:
- Nej. Inte vad jag kan komma på...

Men om jag tänkter till, så händer det ju faktiskt alltid något.
Bara att jag inte tror att någon annan vill dela det med mig.
Fast och andra sidan har jag fått reda på att det är fler än jag vet som läser just detta.
Min blogg.
Så kanske är jag och min lilla värld inte helt tråkig och innehållslös.

Nåja.
I påsk har det iallafall inte hänt så mycket... eller har det det?
Har varit på lekplatsen m Leon, Casper och Elvis inkl mammorna.
Har tvättat bilen.
Har använt mina sommarskor
Fått påskägg av svärmor.
Köpt gunga till Leon.
Har haft två super goda vänner på middag.
Ätit påskmiddag hos mina föräldrar i Ljungskile.
Umgåtts med min familj.

Ja, så värst intressant har det kanske inte varit men för min del perfekt.

Här är några up-date kort på lilla Leon, som bokstavligen går omkring hela tiden.
Och då menar jag det... hihi.



Leon i sin sommar keps... en sådan som pappa har!



Leon går fram och tillbaka mest hela tiden.



Leons nya gunga.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad stor han ser ut nu! Och cool keps!

2009-04-13 @ 23:40:25
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack för trevlig påskaftonskväll! Hoppas att ni hann sova lite innan det var dags att kliva upp...

2009-04-15 @ 13:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0