Leon har fläskläpp...

Idag fick jag känna på att bli riktigt orolig och rädd.

Leon var och lekte hos sin kära vän och lekkamtat Elvis.
I deras fina och stora lägenhet.
Leon älskar att gå omkring.
Gärna hela tiden...

Tyvärr hann han inte uppmärksamma de stora trösklarna som finns mellan varje rum.
Pang!
Leon stöp i backen.
Hann inte ta emot sig utan föll rakt på sitt lilla ansikte.
Stackarn!

Ääääähhhhhhhhhhh...*snyft*...ääähhhhhhhhhhhhhhhhh...
Stackars lilla Leon.
Ont och rädd samtidigt.

Jag tog upp honom och tröstade honom.
Efter ett tag när rädslan lagt sig och det onda började avta, slutatde även gråten.
Några sekunder efter det var han uppe på fötterna igen och satte igång att gå igen.

När jag sedan såg på honom, hade han blod runt munnen.
Hjälp!
Det såg jätte läskigt ut.
Innan jag fick torkat rent, slutade jag att andas.
Stackars lilla bebben!
Som tur va, var blev det "bara" en fläskläpp.
Leons första fläskläpp.

Men känslan av att se blod på Leon fick mig att sluta andas.
Tyvärr vet jag att det inte kommer bli den sista, men jag hoppas jag inte behöver sluta andas allt för ofta.



Leons första fläskläpp... liten, men tillräckligt stor...


Kommentarer
Postat av: Annelie

När Emma var ett år hade hon en liten rutschkana inomhus som hon älskade att åka i. En dag gjorde hon en volt från högst upp på stegen (En liten stege men stor för en bebis) och landade rakt på huvudet. Det gick bra, men många skräckbilder hann man måla upp...

2009-04-22 @ 00:31:10
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0