Lyckligt lottad...

Nu bloggar jag för min man.
Personligt till honom.
Idag jobbar du.
Imorgon åker vi till Skåne.
På lördag är vi fortfarande söder ut.
På söndagen.... äntiligen kommer vi hem!

Saknar dig redan.

Undra hur många SMS, telefonsamtal och tankar det blir.
Oändligt många.

Folk tycker säkert vi är töntiga som gör så stor grej av att vi är i från varandra itvå dygn.
Men det är ju du och jag...
Vi gillar inte vara ifrån varandra.
Så är det bara, hur töntigt det än må vara.

Vi är trygga när vi två är tillsammans. Känns bra.
Jag är lyckligt lottad.

Tack för det Robert!




Kommentarer
Postat av: Robert

Vi är både töntiga och lyckligt lottade. En fin kombination. Jag älskar dig.

2008-10-24 @ 10:11:33
URL: http://robertgidlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0