Söndag...

Idag söndag har vi haft fullt upp.

Tipspromenaden idag var barnvagnsvänlig, så vi tog oss upp till Sommarhemsskolan där den startade och mötte där upp Tessan och Lill-William. Sedan bar det iväg runt den snitslande banan i stormen...
Frågorna var väl inte superenkla direkt, men ca fem frågor var vi HELT säkra på av tjugo möjliga. Vi får väl se imorgon. Resultatet kommer i Bohusläningen.

På eftermiddagen fick vi följde vi med Mikaela, Per och Linn till Rosenhäll för att bada. Där har de en uppvärmd pool som är perfekt för att ta med Leon och Linn. Så vi simmade och njöt i den varma poolen i nästan en timme. Jätte skönt. Leon gjorde två planerade dyk och ett oplanerat. Det oplanerade hände när jag snubblade till lite lätt och Leon hamnade under vatten. Det var ingen fara, men Leon såg lite förvånad ut när han kom upp...

Tack Mikaela m familj för en trevlig dag.

Efter badet blev både jag och Leon supertrötta, så vi gick in och vilade. Robert låg i soffan och kollade LSK matchen. Tyvärr fick jag reda på det tråkiga beskedet att LSK förlorat när jag vaknade. Skit.... jag håller ju på LSK.

Sedan var det som det brukar för oss på söndagskvällarna... mat - lägga Leon - film....

Förresten, Leon har fått låna en gå-stol från sin kompis Stor-William. Den älskar han.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, tack själva! Skönt att kunna ta ett bad 30 sek hemifrån.

På tal om nåt helt annat så kollade jag på lägenheten som ni har bjudit på, otroligt fin!! jag håller tummarna! kram

2008-11-18 @ 17:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0