Lycklig 35-årig i snöstorm....

Idag är det långfredag år 2008. Snön vräker ner, samtidigt
som det blåser åt alla håll och kanter. Inget roligt väder, och
speciellt inte när man tänker på att det faktiskt var vårdagsjämning
igår... vårväder.... vart då?????

Men för mig är det skit samma... det som räknas idag, är för mig
att jag lyckats överleva alla och med det vara inne på mitt 35:e
år som människa.

Idag fyller jag nämligen 35 år!

Jag vet att folk när de börjar komma uppåt i åldrarna säga att de
inte är så noga hur de firar sin födelsedag. Men inte jag... jag är
nog fortfarande barnsligt förtjust i att fylla år. Vaknade tillochmed
tidigare än Robert i morse, och tänkte:
- Kan det inte bli morgon snart....
Och det blev det också. Med buller och bång.
Robert kom in på sängkanten med en present i handen. Gissa
om det sken upp i mitt ansikte. Jag tillochmed kände "alla" rynker...

Presenten innehöll ett dagsschema över min födelsedag.
Först nalkas det frukost med ännu en present. Sedan framåt
eftermiddagen ska vi ner till Göteborg för att äta på en Italiensk
restaurang med namnet Vivaldi.
Sedan bär det av till Scandinavium för att se finalen i isdans. Det
ska bli en höjdare. Har inte jättekoll på sporten i sig, men jag är
helt övertygand om att man inte kommer bli besviken. Speciellt när
man får se allt live.

Vilken dag det kommer bli! Känner mig helt bortskämd tack vare min
älskade make. Man kan säga att han känner mig oerhört väl, och kommer
göra min 35-års dag till ett stort minne, som jag med glädje kan dela
med mig till Mayleon sedan. Mayleon är ju faktiskt med på ett hörn...

Kram på er där ute i snöstormen, så hörs vi..... // Sara, endast 35 vårar....




Kommentarer
Postat av: Ulle

ÅHHHHH vilken härlig dag Robert har ordnat åt dig!!
GRATTISKRAMAR

2008-03-21 @ 15:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0