Idag blir det Akuten för min del...

Idag är det Club Akut på Mortens!

Det är en tillställning för de som jobbar inom polisen,
landstinget, räddningstjänsten och nu även kommunen.
Det är Mortens som annordnar det.

Eftersom jag jobbar på polisen, så har jag gått
några gånger. Jag gillar ju krogen, träffa folk och
tjöta, så det passar mig jättebra. Tyvärr måste jag
säga att det inte har varit så där jätte mycket folk
där, och de mesta är damer. Landstinget bidrar
väl med det... inget ont menat. (Eller hur Tompa?)

Tänkte faktiskt gå en liten sväng idag, och det blir
väl den sista nu på ett tag för mig. Det ska bli roligt.
Och om det inte blir det, kan jag ju alltid skylla på att
jag är gravid, och känner för att gå tidigare....

Så idag blir det "Akuten" för mig....på Mortens alltså....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0