Fullt ös för mig och Mayleon...

För mig och Mayleon har det varit en fullspäckad helg.

På fredagen var det konsert med Kent i Agnebergshallen.
Måste erkänna att jag från början inte var någon direkt
Kent-fan. Tyckte musiken kändes tung och deppig, och
lyssnade väl inte på texterna något större. Men eftersom
jag nu är vuxen så vågar jag erkänna att jag har ändrat
åsikt betydligt. Musiken är skitbra, och texterna helt fantastiska...

Även om jag inte tyckte de var så bra innan, har jag ändå
dom spela fyra gånger innan. Roskilde, Göterborg och Lysekil.
Fast då har jag inte uppskattat konserterna så mycket som jag
gjorde i fredags. Tror mycket på att det var inomhus.... med
alla dessa ljuseffekter, bra ljud, och framför allt bra publik.
Betyg: ¤¤¤¤

Hela lördagen bestod av Rock n Roll -partyt i Bjursjöstugan.
En fest i goda vänners lag som jag, Ulle och Maria hjälpts åt
att fixa till. Vi tycker den var väldigt lyckad, och har fått massor
av bra respons från nöjda personer.
Kvällen bjöd på lotteri, quiz, uppträde och disco-dans.... Allt en lyckad kväll behöver.
Det var väldigt roligt att se så många trevliga personer under
ett tak. Och alla verkar som de hade " a good time".

För min och Mayleons del blev det ganska sent, eftersom
det skulle städas på natten innan vi åkte hem. Som tur var
är man omringad av en stark och hjälpsam man, och vänner
som är storsinta och snälla och hjälpte till. TACK!
Så halv fem kröp jag och Mayleon ner under täcket och zzzzzzzzzzzzzzzz.....

På söndagen vaknade man till strålande sol och klarblå
himmel...Vi kallar det vår!
Tog en liten promenad utan vinterjacka och iförd solglasögon,
och bara njöt av fågelkvitter och krokusar som stack fram i
rabbatterna....

.... idag måndag.... snökaos!!!

Vad hände med våren?
Vet inte vädret att det faktiskt är vårdagsjämning på torsdag?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja en sån helg... Tack för trevligt sällskap, skojig fest och för all din positiva energi!
Kramar från en lätt sliten Lisa

2008-03-19 @ 10:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0