En tjejkväll i City...

Igår spenderade jag kvällen med sju underbara tjejer.
Det var Tessan, Kim, Carrie, Miranda, Samantha och Charlotte.
Det var en kväll fylld med prat om relationer, karlar, barn, skvaller och sex.

Kvällen började med en Cosmopolitan nere på en restaurang i city.
Jag skulle möta upp Tessan. Innan det mötte jag upp Kim som
överraskning för Tessan. Det var jätte roligt och uppskattat.   

Eftersom mina kläder från Gucci och D & G var i tvätten och mina skor
från Manolo Blahnik var utånade ihop med min väska från Louis Vuitton, fick
det bli jeans från Pondus, en top från H & M och skor från Din Sko.
Man tager vad man haver...

Sedan när Cosmopolitan var urdrucken och skvallret på hög nivå, skulle
vi iväg för att träffa de andra. Klockan 18 var det bestämt.
Redan efter första minuten efter att vi träffat dem,  kändes det som det
var igår vi sågs. Ingenting var förändrat, de såg likadana ut och lika trevliga
och roliga.

Carrie skulle gifta sig, Miranda hade flyttat utanför stan, Samantha hade flyttat
till kusten och Charlotte hade äntligen fått sitt efterlängtade barn.
Under resten av de 2,25 timmarna vi träffade dem hände en hel del.
Vi delade mycket skratt, lite nostalgi, en del tårar men framför allt många roliga kommentarer.
Får ni möjligheten att träffa dem, gör det!!!

Sedan när vi sagt adjö till de fyra "flickorna - över 25 någonting...", var det
endast jag, Kim och Tessan kvar. Men ingen var riktigt sugen på att avsluta vår
trevliga kväll, så vi tog en taxi upp till mig, där vi öppnade en flaska vin och fortsatte
vårt tjejsnack. Vi fick även storfrämmande av två underbara tjejer till.
Ulle och Mathilda hjälpte till att fögylla kvällen ytterligare.

Sedan när kvällen led mot sitt slut, vinet var slut och vi gäspade ikapp
med varandra, var det dags att tacka för en helt perfekt tjejkväll.

Den avslutades med att jag kröp ner i sängen och somnade ihop med mina två favorit killar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0