-Le Leon, le....

Idag är de ännu en ny vecka.
Igår var det exakt fyra veckor sedan Leon
gjorde entré.

Man kan väl säga att vi har skaffat oss några rutiner
på den tiden. Men sedan finns det massa
gånger som man tror man har rutin på något, som sedan visar sig
att man inte alls har någon koll på eller ordet rutin bara finns
någonstans i perferin...

Som härom dagen sov Leon perfekt under natten. Var bara uppe EN gång,
och sedan sov han vidare. Vilken toppennatt. Då kändes det
 som man kanske har turen med sig att han kanske skulle behålla det schemat.
Men nejdå...
Nästa dag och natt sov han nästan ingenting, och var gnällig och grinig
under dagen och svårt att sova på natten. Så tji fick vi för vår
teori om en skön och god nattrutin.

Just nu är han jättesöt... han sover!

Idag var vi hos BVC och mätte och vägde honom. Han väger nu hela 4235 g
och är 54,5 cm. Han växer som en häst och följer sin kurva utmärkt.
Alltid skönt att höra.
Monika, på BVC, sa att han närsomhelst kunde börja le åt oss.
Så jag sitter och fånar mig framför Leon och försöker få honom att le åt mig.
- Hej LEon... Kan du LE åt mamma.
*Gulllli, gulllli, gullli*

Idag jobbar Robert natt, så jag hoppas på en sådan där skön och sova-länge-rutin,
men vem vet... det kan bli vad som helst.


Kommentarer
Postat av: malin

sååå sööt!!

2008-06-11 @ 15:48:25
URL: http://mallanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0