Klassiskt midsommarväder...

Idag är det regn, 15 grader och inte tillstymmelse till sol...
... med andra ord, en ÄKTA svensk midsommar!

För vår familj blir det ett lugnt och skönt midsommarfirande
i Ljungskile, hos mina föräldrar. Vi ska inviga deras nya altan
som min händige far har gjort. Sedan jobbar Robert natt, så
för mig och Leon blir det övernattning i mitt barndomshem.

Så ser Leons första midsommar ut.

Önskar Er en glad och trevlig midsommar,
och glöm nu inte de sju sorters blommorna under kudden... vem vet... plötsligt händer det!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas ni hade en trevlig midsommarafton! Många kramar Jessica, Christian, Tindra och Mio

2008-06-21 @ 16:06:27
Postat av: Tomas

Hoppas ni har haft en fantastisk midsommarhelg.. Plötsligt händer det?



Det är en av världens största myter. Jag lovar.. :)

2008-06-22 @ 17:41:43
URL: http://tr3tton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0