Veckan som gått...

Veckan som gått i stora och snabba drag:

Fredag
- Tapasbjudning hos Jonas, Martina och Agnes i deras nya lägenhet.
Underbar mat och Leon stortrivs hos sin kusin.
- Releseparty på Mortens m Magnus Holmen. Begav mig dit ännu en
gång i mitt liv. Det var jätte trevligt omringad av vänner, bra musik och
ett toppenreleseparty. Självklart köpte jag skivan!

Lördag
- Bortbjuden på kalas. Väldigt trevligt och lyckat. Där bjöds det på
välkomstdrink, tipspromenad, matbuffé och dryck till detta. Självklart
bjöds det även på kaffe, kladdkaka och avec om man ville. Tack för ett lyckat kalas!

Söndag
- Åkte ut till Utby. Där bjöd självklart svärmor på hennes underbara pankakor, och
det säger man ju inte nej till!

Måndag
- Åkte ut till Ljungskile och åt middag där, för att sedan bege oss upp till Starke Arvids
Arena för att kolla in LSK spela mot AIK. Leon var i tryggt förvar hos mormor. Vilken
match... 2-1 till LSK... för er som inte vet!

Tisdag
- Biltur till kusten. Vi åkte till Bovall för att möta upp Ulle, Märda och William och samtidigt
Ulrika, Rikard och Ebba, för att inta en lunch på Bryggcafeet i Bovall. Där åt jag en
jättestor portion med makrill. Mums!
Sedan bar utflykten vidare till Hunnebo, för att där inta en glass på torget och sedan bege
sig tillbaka till Uddevalla. Avslutningsvis blev det grillning på Ulle och Märdas altan!

Onsdag
- Sovmorgon. Varmt. En kort sväng på dagen gick vi ner på stan för att kolla in upplägget
av Fjordfestivalen i år. Ingenting att ha!

Torsdag
- Ut till kusten igen. Idag var det dags för ett besök i Kungshamn. Vi hälsade på Kim,
Anders, barnen och hundarna över en kaffe och hemmagjorda kanelbullar. Jätte gott
och jätte trevligt. När vi kom hem, var det lite (och då menar jag lite) svalare ute, så
vi bestämde oss för att gå en promenad så Leon kunde sova lite i vagnen. Men nejdå,
Leon var vaken hela tiden, men det gör inget. Det var bara trevligt och visa runt Leon
staden Uddevalla by night... eller ja, förkväll heter det väl vid niotiden. Nu sover han som en stock!

Så har veckan sett ut... nu får vi se vad nästa vecka har att erbjuda!

(Hela veckan som gått har jag haft med mig kameran, men inte tagit ett enda kort. Fy på mig!)

Kommentarer
Postat av: Fadern i huset.

Shit pommefritte vad grejer vi gör! Ingen kan anklaga oss för att bara sitta hemma iallafall;) Puss!

2008-07-25 @ 15:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0