Fika och grillkväll...inte helt fel...

Idag var första dagen på ett tag som var lite "normal".
Inte allt för varmt och det kändes lagom att vara ute i solen utan att förgås.

Tog en liten tur på stan med Ulle och barnvagnen med Leon i.

Sedan var det fika på Ulles och Märdas altan. Då började man känna igen
vädret från de tidigare dagarna. Sol och 800 grader....

Vid femtiden var jag på Kocks café för att träffa Carina, en av mina vänner.
Vi gick kocklinjen på komvux ihop samt jobbat ihop på restaurangen på volvo.
Hon är en enastående person, och jag gillade henne från första gången jag
mötte henne. Hon är en person full med humor och huvudet på skaft.
Vi har inte hunnit träffas på ett tag, men bestämde oss för några dagar sedan
att vi äntligen skulle fixa till en fika. Det var jätte trevligt. Vi pratade om allt mellan
himmel och jord, och vad som hänt sedan sist. Fick reda på att hon också bloggar,
så jag var naturligtvis tvungen att genast länka dit.

Sedan efter fikat, hade vi bjudit hem grannarna på grillning. Det var
jättegott och jättetrevligt. Det är allt skönt med fint väder när man grillar,
men skulle det komma lite regn, är inte det heller fel.

Denna månaden, efter räkningar och allt, så blir det inte mycket pengar över
för utsvängningar eller dyl, men nästa projekt blir väl en kräftskiva...

... något att se framemot...!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Här är det varmt. Och man förgås enbart.

2008-08-01 @ 02:01:05
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0