Lugnet efter stormen...

Idag, söndag, är jag seg som bara den.

Leon har haft en maraton dag/kväll/natt.
Ingen sömn på långa vägar.
Robert jobbat natt.
Trött efter en trevlig och sen grillfest hos grannarna.
Seg efter första glas vinet och lite till på över ett år.

Nåja... man överlever allt. Just nu är allt ganska harmoniskt.
Öppet fönster.
Frisk luft från en nyligen regnskur.
DiLeva i högtalarna.
Telefonen avstängd.
Tyst och skönt.

*

Jag har lyckats fixa så att jag kan föra över mina bilder från
mobilen till datorn. Stort steg. Min mobil är förgammal för
vår mycket nyare dator. Det program som skickades med
mobilen fungerade inte till datorn, så jag fick köpa ett USB-minne
med bluetooth, så jag för över bilderna via den från mobilen
direkt till datorn. Skit bra. Synd bara att jag inte visste att man
kunde göra det tidigare.
Kort är alltid roligt att ha. Man kan liksom inte få förmycket.

*

Idag, söndag, är Leon åtta veckor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0