Lunch på "Norra"...

Hmmm.... lite frustrerad...!

Skrev ett långt och trevligt inlägg, som jag ville dela
med mig av till er där ute.

Då strejkade sidan. Typiskt! Jag skulle precis gå tillbaka
och spara och publicera inlägget efter att jag förgranskat
det... STREJK!!!!

Jag kom inte tillbaka till sidan, och jag försökte på alla
möjliga tänkbara sätt, men det slutade med att hela
inlägget raderades. Fiasko!

Så nu tappade jag sugen på att skriva helt och hållet...
... men kan ändå inte låta bli...

Jag ville bara Tacka Madelene för ännu en trevlig lunch. Vi
åt lunch på "Norra". Det är gamla Restaurang Everts och
ligger på Norra Drottninggatan. Men för vi "coolingar" säger
vi "Norra".

Det är alltid lika trevligt med våra luncher, som vi försöker
göra så ofta vi kan. Då kan vi både kombinera trevligt sällskap,
god mat, lite "skvaller" ... det som behövs i livet.

Så vårda era vänner och njut av deras sällskap... varför inte göra det över en lunch, så blir man både mätt och glad!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0