5 års-jubileum...

Idag har jag och min man Robert 5-års jubileum.
Vi har spenderat dessa 5 år tillsammans som ett
par, och det är något stort för mig och känns helt
underbart. Något att fira!

På dessa fem år har vi hunnit med att flytta ihop, bytt
lägenhet två gånger. Vi har förlovat oss utomlands i
Saharaöknen, Tunisien och har även ingått äktenskap
med varandra. Efter det åkte vi på smekmånad (eller
för våran del smekvecka...) till Egypten. Vi har även varit
på festival ihop och åkt på skidresor tillsammans.

På fem år har vi hunnit göra en hel del ihop, och jag
känner mig självsäker och lycklig som bara den.

Befinner mig just nu i en skön och tillfredsställd del av mitt liv.
Bor ihop med en make som jag älskar, har ett trivsamt jobb
med bra arbetskamrater. Omringade av vänner som jag
tycker om att spendera tid med, eller bara känna vetskapen
av att de finns. Min famlilj mår bra och finns där alltid när jag
behöver dem.

Därför känns det nu helt underbart att jag själv snart ska bli
mamma, och skaffa mig min lilla egna familj. Känner mig säker
med mina val i livet de senaste fem åren. Har väl gjort val innan
dess också, men just dessa fem år ihop med Robert är de bästa
i mitt liv.

Så detta kommer vi fira genom att gå på bio och se filmen Arn.
Sedan har vi bokat bord på Mortens för att intaga en härlig supé... och fira våra fem år ihop!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Hoppas ni hade en underbar kväll!!!
Kram

2008-01-05 @ 09:56:47
Postat av: kim

grattis!!!

2008-01-05 @ 22:36:46
URL: http://kim.karnfalk.blogg.se
Postat av: Madelene

Stort GRATTIS till ett stiligt äkta par! Hoppas ni får en riktigt trevlig afton! Nu ska jag börja packa...Kramar från Madelene

2008-01-07 @ 22:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0