Debatt m Stina...nej tack!

Igår såg jag på ett debattprogram på Svt som
hette just Debatt. Det leddes av vår kända
journalist Stina Dabrowski.

- Det kan bli intressant, tänkte jag.

Jag gillar debattprogram, särskilt dem som de
sänder på Svt. De känns lite mer "seriösa" än
de andra. Varför vet jag inte, men jag får känslan
av det ibland. De brukar också ha kända och seriösa
programledare, och brukar ta upp aktuella ämnen.

Tyvärr måste jag säga att detta programmet jag
såg igår, Debatt, var det mest dåliga och ostrukturerade
debattprogram jag någonsin sett. Tänkte att en skicklig
programledare som Stina Dabrowski inte kunde misslyckas,
men ack så fel jag hade. Det var tvärtom HON, som gjorde
att programmet blev helt uselt och jobbigt att följa. Hon verkade
inte påläst för fem öre, och avbröt sina gäster och panelen,
innan de pratat till punkt. Oproffsigt!!!!

Jag får väl se hur jag gör nästa vecka, om jag ger henne en
liten chans till...

Skärp dig Stina....!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Kanske därför hon hoppar av...Håller med dig om att hon var helt kass när jag kollade ett halvt avsnitt. Verkligen inte likt henne, men jag tror det är redaktionens fel och inte hennes. Heja Stina! Hoppa på!

2008-03-12 @ 10:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0