Tillbaka till min vanliga speltur...

Idag är allt tillbaka till det normala...

Då syftar jag på min enorma vinst och spelkänsla från
igår. Vinsten blev allt som allt 523 kr. Det kanske låter
töntigt för er riktiga spelfreak, men för en simpel tjej som
mig, känns det som en storvinst.

Men idag var det pokerdax med mina kära pokervänner.
Ulle var värdinnan, och hennes gäster bestod av oss
som brukar vara med. Jag, Sandra, Maria och Malin.
Idag hade vi tillochmed höjt potten till 40 kr/pers. Så
vinnaren skulle alltså få ta hem hela 200 kr.

Spelet blev som vanligt utdraget och "tjejigt". Det innebär
att det var mer tjöt och drickande än deal och höjningar....
Det är verkligen tur att ingen pokerfreak ser oss. Då hade
h*n nog överväget snaran runt halsen...

Som jag skrev innan, är jag tillbaka till min gamla form. Dvs
så vann jag INTE, utan det gjorde Malin. Grattis!

Men huvudsaken är att vi alla hade trevligt, och det hade vi oxå....!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0