Jag läste en bok....

Jag fick ett mail av en kär vän, som skrev att
hon tyckte jag var så tapper över att jag inte
gnällt eller klagat över något under hela tiden
jag varit gravid. Jag blev så glad när jag läste
det.

Men jag måste då erkänna att jag faktiskt
sover lite dåligt på nätterna numera. Det är svårt
att hitta en bra och skön position när man är stor
som en valross, och har en liten Mayleon som
virvlar runt... men det är bara att "gilla läget", och det gör jag....!

Inatt var en sådan natt... kollade på tv om vart annat,
vänd och vred mig... då kom jag på att jag faktiskt
hade en bok hemma som jag fick härom dagen och
inte har hunnit att läsa. Boken var om min vän och
hennes syn, bilder och ord om hennes mamma och
mormor.

Jag sträckläste boken på två timmar. Kunde inte lägga
ifrån mig den. Eftersom jag inte är någon bokrecensent,
kan jag bara ge min syn på boken, och jag tyckte den var
bra och intressant. Kanske för att jag känner henne, och 
känner till det mesta som skrevs, eller för att det som jag
inte visste, var intressant att veta. Sedan blir det ju lite speciellt
när man faktiskt känner till ställerna, personerna och vissa saker
runtomkring. Det känns med ens lite närmare och inte så
mycket fiction...

Jag vill bara säga att jag tycker den var bra, och tipsar gärna
folk att köpa den!

... förresten... boken heter ...       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0