Helgens schema....

Fredag


Började med att jag hade klipptid hos min frisör på Pärlan.
Erfarenheter av andra mammor är att man inte har tid för sitt
hårproblem senare när man får barn. Man liksom lever i en
värld som är "a bad hairday" hela tiden. Så då bestämde jag
mig för att klippa mig och färga det lite. Blev nöjd och belåten.

På kvällen var det utgång med några kompisar. Det var jätte
trevligt. Vi var på Mortens, Norra D och Harrys. Sedan var det
dags för mig att kasta in handduken. Så Robert kom som en
riddare i en nytvättad Corolla och hämtade mig. Resten av
damerna gick vidare för att göra stan....

image19

Vi som var ute var Tessan, jag, Kim, Marina och Maggie



Lördag

En heldag i Göteborg - Åby - Olympiatravet.
Jag och Robert satt oss och åkte ner runt elvatiden. Solen sken
från en klarblå himmel. Strålande förutsättningar. När vi kom dit
fick vi perfekta platser och satte upp våra stolar bland de andra
17 000 som var där. Vi hade också med oss en kylbag med goda
smörgåsar med oss och div andra goda saker. Vi spelade och solade
om vart annat. Tyvärr gick spelet inte så bra för min del, men Robert
fick in en vinst i sista loppet. Så när vi åkte hem var vi båda nöjda och
belåtna med vår trevliga heldag på travbacken.

image20

Söndag

Så var det dags för Lill-William att få sitt officiella namn i kyrkan.
Dopet var jättefint, samt Williams föräldrar. De skötte sig bra allihopa
i kyrkan och William var jätte fin. Efteråt bjöd Tessan och Stefan på snittar
och skumpa samt kaffe och tårta på Mortens. Trevligt!

image21

Efterdet blev det en promenad i det fina vädret för min och Roberts del.
Sedan var det soffan, tvn och tillslut sängen som gjorde resten av dagen.

Så var den helgen avklarad....




Kommentarer
Postat av: Lisa

Jättesnygg frisyr!

2008-04-23 @ 00:09:03
Postat av: Sara

Lisa:
Tack! Får ju försöka göra mig snygg inför Mayleons nedkomst, och resten av min omgivning.
Kram :-)

2008-04-23 @ 17:20:27
Postat av: Lisa

Nu var du ju snygg innan också!
Kram på dig - hör av mig efter långhelgen med Fado & (port)vin...

2008-04-23 @ 18:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0