Tack Ulrika...!

Idag var jag och Robert på koll
hos mvc, för att kolla så allt står
rätt till med oss och vår lilla "krabat".

Det togs prover och gavs en massa
information. Jag hade ju helst
velat kolla hjärt-ljudet på den lilla,
men sköterskan sa att det var för
tidigt ännu, och att det kunde vara
svårt att hitta hjärtat. Då skulle man
bara bli mer orolig... och det kan
jag ju hålla med om. Man är orolig
som det är...!

Så vi får vänta minst fyra veckor till,
för sedan är det dags för det "stora"
ultraljudet på lassarettet... Fyra veckor...
en evighet känns det som...!

Men vi kan ju klyscha till det igen, och
säga: 

Ja, ja... tiden går ju så fort, och snart
är det ju jul....!


Idag har jag tur, för jag har blivit bortbjuden
på min lunch till Ulrika. Där blir man
bortskämd, för när man kommer står
maten på bordet, och det är bara att slå sig
ner för att äta...
Hmm... det vattnas redan i munnen på mig.
-Undra vad för gott det blir idag...?

Lyxigare än så kan man inte tillbringa sin lunch på.... Tack Ulrika!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Tack själv vännen!

2007-10-25 @ 07:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0