För säker sex, använd kondom...

Jag fick ett mail från en vän och kollega från jobbet via vårat intranet.
Det finns lite tid över till att skratta på jobbet också... och samtidigt få betalt...personalvård kallas det !!!
Detta mailet fick mig att le...

                              *

Hur skulle det se ut om alla gjorde reklam för samma sak !!!


FELIX-kondomer: Gör det goda godare...

FROSTIES-kondomer: De väcker tigern i dig...

GEVALIA-kondomer: När du får oväntat besök...

NOKIA-kondomer: Connecting people...

OLW-kondomer: För att du älskar det goda...

CARLSHAMS-kondomer: Gott, gotti, gott...

MC DONALDS-kondomer: Livet har sina goda stunder...

LIBERO-kondomer: Det känns tryggt...

LÄTTA-kondomer: Om du bestämt dig...

VICKS-kondomer: Extra starka, extra friska...

STATOIL-kondomer: Det du behöver när du behöver det...

GB GLASS-kondomer: Jag och min magnum...

LOREAL-kondomer: För det är jag värd...

GORE TEX-kondomer: Guarantied to keep you dry...

DELIKATESS YOGGI-kondomer: Nya smarriga smaker i ny fin förpackning...

ERICSON-kondomer: It´s all about communication...

MICROSOFT-kondomer: Where do tou want to go today...

AHLGRENS BILAR:-kondomer: Det enda sättet att stoppa dom är i munnen.

PRINGLES-kondomer: Once you pop, you can´t stop...

BLÅ BAND-kondomer: Smaskens till sista slicken...

WHISKAS-kondomer: Om kissen själv får välja...

                               *

Ha en trevlig helg, och krama varandra i trafiken!!!

Kommentarer
Postat av: Peter H

Ahlgrens - snart i var mans mun?
Angående din andra blogg så verkar du inte veta myckat om kondomer ;-)

2007-10-05 @ 12:20:56
Postat av: malin

Jag, Simon och Peter inspirerades av ditt inlägg att hitta nya slogans. Om man tittar lite så finns dom överallt! Kvällen blev fylld med skratt! Tack :)

2007-10-06 @ 14:43:10
URL: http://mallanp.blogg.se
Postat av: Jocke

Hej Sara,
jag har ända sedan vi pratades vid första gången känt att du är en i grunden god och glad människa.

Jag hade dock ingen aning om att du var så bra på att skriva ned anekdoter på ett så målande sätt.

Forstätt med detta.

Ha det gott,
- Jocke W

2007-10-26 @ 22:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0