Facebook i all ära...

Jag finns med på facebbok.

Sara Gidlöf
(Min profilbild förtillfället)
 
De flesta idag har verkligen ett konto på facebook. Stora som små.
Själv har jag hittat mina barndomskamrater, gamla skolkamrater och släktingar via facebook.
Ett bra sätt och se lite var andra gör och hur deras liv och vardag ser ut.
Även kommunikationen kan man använda sig av. Istället för mail eller kanske bara ett snabbt meddelande.

Jag brukar vara ut någon gång om dagen. Ibland blir det flera gånger och ibland hinner jag inte. Men jag är så nyfiken av mig, så oftast blir det minst en gång om dagen :)

Ja, förstår er som inte har det, för man är allt utlämnad. Men man väljer ju faktiskt mycket själv. Vilka som ska se din profil och kort. Man kan ju även välja att aldrig skriva något i sin egen status, utan bara kolla in andra vad de sysslar med... hihi... !

Ja, säga vad man vill om facebook, men har du en gång gått med är det jäkligt svårt att gå ur där ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Lätt att bli beroende av FB ;)

2011-03-24 @ 20:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0