Trevligheter är aldrig fel...

Vill bara nämna att jag har haft fullt upp denna helgen med trevligheter!!!

På fredagen var jag utskickad av min man att hitta på något utanför hemmet. Han hade nämligen bjudit in sina grabb-kompisar på fotbollskväll. Leon hade vi gett bort ansvaret till hans mormor och morfar. De skulle ta med honom på Bondens dag. Själv hade jag fått frågat tjejerna på gården hemma ifall de ville följa med mig på Turisten och de var inte sena på att hänga med. Det var väldigt trevligt. De hade ett band som spelade för glatta livet och olika ölsorter rann ner i strupen en efter en... Väldigt lyckad och trevlig kväll som gärna görs om :).

Sedan fortsatte nästa dag med spa-upplevelse på Kroppshälsans Spa i Lanesund. Min svägerska hade fyllt 40 och önskade sig en trevlig kväll med sina närmaste kompisar. Så vi var ett gäng med härliga tjejer som levde lyxliv och pratade, drack, åt och bubblade hela natten lång. Verkligen något att rekommendera!

Så sådär såg min helg ut och det får gärna se ut så mer ofta ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0