Våren är efterlängtad...

Jag får vårkänslor nu...
Det var i och för sig -10 grader på morgonen idag.
Det var min tur att lämna Leon p dagis.
Vi gjorde oss iordning runt klockan 06.30.
Det var redan ljust ute.
Vårkänslor!
När vi sedan gick till bilen, var det isit som bara sjutton,
men i mitten på vägen såg man asfalten.
Vårkänslor!
Nu när jag sitter och tittar ut, strålar solen utanför och det är en klarblå himmel. Snön droppar från taket och mina solglasögon ligger i väskan.
Vårkänslor!
Det ska bli runt plus/minus noll hela helgen och solen ska fortsätta lysa.
Det känns skönt just nu och man längtar mer och mer till sommaren.
men vi får ta det i tur och ordning.

Först vårkänslor och sedan sommarfeeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0