Roligt m scanner - nostalgi skapas...

För några år sedan fick jag och Robert en scanner/kopieringsmaskin av mina föräldrar i julklapp.
Tack!
Tyvärr har vi varit så lata, för nu har vi äntligen fixat till så det går att scanna.
Bättre sent än aldrig...

Så nu har jag börjat scanna foton hej vilt. Gud, vad roligt.
Hittade mitt gamla album från när jag var liten.
Scannade in lite bilder, och vips... nu kan ni oxå få se dem!

Så här kommer lite bilder från när jag är liten.
Har oxå lagt in bilder på Leon i ungefär samma situationer jag befinner mig...
Likheten finns där.... :)


Mitt första kort som tagits. Passfotot från Indien.



Första kortet på Leon på BB i Trollhättan.



Jag leker i köket hemma i Ljungskile.



Leon leker hemma på Bangatan.



Jag leker i sandlådan. Måttligt road...



Leon leker i sandlådan m sin kusin Agnes.



Jag badar i en hink... man tager vad man haver...



Leon badar i poolen, fast i duschen.... inomhuspoolen...


Ja, lite roligt är det ändå med gamla och nya kort.
Ännu roligare är det ju nu, när man har en scanner och kan visa korten för er oxå.


Kommentarer
Postat av: malin

Han är verkligen jättelik dig när du var liten:)

2009-05-24 @ 19:43:35
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Anonym

...och ni är väldigt söta båda två!

2009-05-25 @ 22:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0