Lördag för mig... Packa och inte packad...

Idag har jag f-n i mig packat så det står härliga till... :)

Leon och Robert begav sig iväg till Utby för att "vara ur vägen" för mitt packande.
Det känns så bra att flytta så att packa mer saker i kartonger för mig blir då ett stort nöje.
Man får rensat upp bland sina saker och kan sortera  vad man verkligen behöver och slänga det man samlat på sig genom åren och ändå inte använder.
Det tycker jag känns bra, och jag mår bra av det också. Jag och Robert har högst bott på samma ställe i tre år. Detta är rekord i denna lägenheten. Men jag gilla att röja upp lite bland sakerna. Och ett upperligt tillfälle är ju när man ska flytta!
Kanske det är därför vi flyttar så ofta.... för att rensa och städa lite. Hmmmm, det lät skrämande.

Jag och Robert tycker inte det är så jobbigt att flytta, eftersom vi båda har gjort det ett antal gånger...

Men nu är det inte lika lätt med en Leon som plockar ur allt man plockar i.
Men det får gå. Därför var det skönt att vara själv en stund och ängna sin dag enbart att packa utan att bli avbruten. Det tar ju alltid längre tid en vad man tror.

Men nu känns det bra, och jag är tänd som bara den......

Tänk, om en vecka bär det av väster ut. Kanske inte för att gräva guld, men inte så långt borta iallafall. Ett steg i taget...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0