En lyckad lördag...

Ja, jag måste säga att jag har allt varit lite trött och sliten efter lördagens gallej.
Inte konstigt när man rockar loss som en galning...



... och det står jag för.
Nog för att jag stod för rockandet helt själv. Dansade som bara den. Fick alla runtomkring att skratta.
Men det bjuder jag på!

Ja, hela lördagen var väldigt lyckad. Vi hade trevliga gäster till bordet innan. Träffade många roliga och trevliga personer på Mortens. Fick lyssnat på bra musik. Perfekt!

Dagen efter var väl lite segare. Men så fort vi vaknade åkte vi ut och hämtade Leon i Ljungskile. Han hade haft det lika bra som jag. En perfekt och rolig lördag.

Tack till er inblandade som fick min lördag att bli så bra. Tack Blomman t ex... och ni andra...!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack själv. Vilken underbar bild. Kram på dig!

2008-11-03 @ 23:02:14
Postat av: Blomman

Tack tack, nästa gång vi ses kanske blir här Småland då vi skall inviga Traschcan en ny musikförening.Hej hopp gummisnopp...

2008-11-04 @ 00:04:09
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: gunilla

Fan Sara, jag hoppas att alla hade lika kul som du såg ut att ha!!

Jag frågade Robert först om han trodde att d var ok att ha kvar bilden (jag tycker den e underbar) och han bara log och sa givetvis......

Kramar i massor av en leende fotograf ;)

2008-11-04 @ 15:06:34
Postat av: Blomman

Trashcan skulle det vara läs på bloggen hur fan min hjärna tänker ha ha, Du rockade på likt Tina Turner grym. Puss i ljumsken och ha ett helt underbart liv.

2008-11-04 @ 16:10:06
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: Blomman

Ps alla som förtjänar något hamnar på min sida du är länkad. Har du msn så är min [email protected] adda gärna

2008-11-04 @ 16:21:50
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0