...endast 149:-.....

Som skrivet i det tidigare inlägget, så var jag på plast-party
igår. Det gick bra. Jag flippade inte ur och köpte för flera hundra,
pengar som jag inte har egentligen. Men det var inte lätt.
Det enda jag köpte var en bebis-vattenflaska  för endast 149:-.... fatta själva...

Man ville och behövde massor av saker, men plånboken
protesterade i högan sky, även om vi befann oss hos prästfrun.
Men men... det var jättetrevligt, och det som var trevligaste var
ostbrickan, som var överfylld och den nybakade morotskakan som
värdinnan bjöd oss på. Det var värt minst 149:-.

Idag jobbar jag kväll, så jag är inte hemma förrän runt kl 20. Hade
en liten fundering på att gå på kassettklubben på Mortens, men får
avböja förfrågningarna och säga:
-Tyvärr, men man kan inte gå på allt!

Dessutom har jag fullt upp på fredag med att gå och kolla på Kent
i Agnebergshallen, och lördag är det ju fest i Bjursjöstugan.

Så även om man inte orkar vara med på allt, blir det allt en hel del ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0