En nyktert fullspäckad påskhelg...

Hela påskhelgen har verkligen varit fullt upp.
Någonting varje dag.

Långfredagen bestod ju av världens bästa och
mest intressanta av dagarna. Maten vi åt den
dagen var otroligt god. Tre-rätters av allra högsta
kvalitet, plus att miljön vi befann oss i gjorde att
det kändes som man var utomlands någonstans
i Italien.
Scandinavium var en häftig upplevelse. Vi hade fått
platserna högst upp, och då menar jag högst upp!!!
Det var inte direkt så man sprang ner och gjorde
onödiga ärenden precis...
Utsikten, intrycken runt omkring och själva tävlingen
i sig, var helt fantasiskt och samtidigt annorlunda.
Man fick en helt annan syn på isdans, och då snackar
jag positiv syn!
Tack för presenten älskling!

På påskafton bar det iväg till IKEA för våran del. Vi har
ju numera ett babyrum som ska inredas lite lätt. Så
vi har kollat in lite möbler och dylikt på IKEA, som kan
vara bra. När vi var klara och handlat lagom med planerade,
och lagom med oplanerade saker, bar det av hem.
Då var man ivrig med att fixa iordning på en gång...
... när vi hållt på ca 6 timmar, och ännu inte fått ordning på
allt, gav vi upp. Mat, tv och sängen slutade vår kväll med.

Sedan kom påskdagen. Då var vår familj inbjudna på ett litet
lagom födelsedagskalas. Vi passade då på att storstäda, som
känns att vi alltid gör när våra föräldrar kommer på besök...
Det var jättemysigt, och de var allt nöjda och belåtna när de gick
hemm över. Vi fick de även att hjälpa oss med de Ikeasaker som
fortfarande var kvar att montera ihop. Bra med hjälp utifrån....

Annandagen var det ännu en planerad kalasdag. Nu var det dags
för mina vänner att komma på kafferep. Det var jätte mysigt.

Jag vill säga Tack till Er alla som gratulerade mig på min födelsedag!
Jag fick verkligen många SMS, telefonsamtal och gratulationer via nätet...
... och inte att förglömma alla fina presenter. TACK!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är fint att läsa din blogg. Ni verkar så kära, du och din man.

2008-03-25 @ 22:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0