Jippi.... en ny damsugare

Jag som är personen som gör att postorderföretagen

överlever, har gjort ännu en beställning.


Denna gången är det en trådlös damsugare från

Electrolux som är den beställda varan. Det ska bli

intressant att se om den fungerar så bra som reklamen

säger. Dessutom har jag själv beskrivit den som ett

slags mirakel för Robert, så han skulle tillåta mig inhandla

den.

- Nu Robert kommer det bli mycket enklare att städa....
Allt kommer gå SÅÅÅÅÅ smidigt.

Så det är väl första gången i mitt liv som jag ser fram emot att damsuga!


Kommentarer
Postat av: Ulle

ha ha ha länge leve postorderföretagen!!!! Ring mig så fort den har kommit!!!

2008-01-31 @ 20:59:12
Postat av: Madelene

E det en sån vinröd vi har som man laddar? Den är bra!!

2008-02-04 @ 17:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0