Lite vårkänslor i luften...

Idag vaknade jag av fågelkvitter utanför mitt fönster.
-Äntligen, tänkte jag, äntligen har det slutat regna!

Det kändes så skönt att vakna till lite vårtecken. Man
uppskattar det nog mer och mer tror jag, för nuförtiden
tillhör det ovanligheten att solen tittar fram.

Så nu idag ska jag jobba, men alla tillfällen som
ges ska jag ut och sola mig och andas in vårdofterna
ute, samtidigt som jag hör fåglarna kvittra.

Visst låter det mysigt.... vi får väl se hur länge det varar...

... som "Knocke" skulle sagt:

- Snart höst !!!!!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Ja, fåglarna sjunger helt underbart, i kväll känns vädret så härligt med sol, ljus och massor av vacker fågelsång. Kram

2008-04-03 @ 19:07:27
Postat av: Vicktoria

Hej du Sara, jag håller tummarna och känner så väl igen mig i att inte kunna sova. Det är bara en prövning inför det som ska komma...

;)

/Sömnlös i V-ås

2008-04-05 @ 00:47:13
URL: http://vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0