Veckorna går så fort....

Ibland är det bara så att man får klyschorna
att hagla....eller hur...

-Det är så sant som det är sagt...

Nu till helgen ska Robert jobba från 09-20 varje dag,
men det ordnar sig alltid.
Inte för jag vet direkt vad jag ska göra. Städa kan man
ju alltid fördriva tiden med, men vem känner för det...?

Nej, vi får sova på saken, så bestämmer jag det senare.

Allternativet kunde ju varit att gå på stan i morgon och
tagit en öl, men en öl kommer ju sällan ensam, och  nu
är man ju "på tjocken", så får det bli en kaffe istället.

Om jag tar mig ner på stan i morgon, kan det lätt bli att
man stöter på någon som säger:
-Hur är läget?....jo tack, synd å klaga...

Eller så stöter man på en gammal bekant som man
träffat sent en kväll på krogen och får generat och överdrivet
säga:
-Jag skulle precis ringa dig...Sedan "kall-pratar" man lite.
Precis innan man ska ge sig vidare får man fram:
-Vi måste gå ut och ta en öl någon gång... Vi hörs!!!

Nu tycker jag allt att det är jätte trevligt att spendera lördagen
på stan och träffa folk och så...inget ont utan att det har nåt gott
med sig
...

På lördag eftermiddag ska jag hem till mina föräldrar i
Ljungskile, där mamma ska bjuda oss på mat. Inget går
upp emot mammas egna mat
.
Min bror, svägerska och min
brorsdotter ska också vara med och äta gott...

Jag har tänkt erbjuda dem att köra, eftersom jag faktikt har
orsak att inte smaka på vinet till maten. Så jag kan tänka mig
att vi stannar tills runt sju-tiden. Mer orkar nog inte Agnes
(brorsdottern), och inte vi andra heller för den delen, så det
kommer nog runt sju-tiden bli dags att tänka på refrängen,
och åka hemåt Uddevalla.

För min del kommer det bli lagom att åka hem då, för Robert
slutar ju jobba vid åtta-tiden.

Inte för jag vet vad vi sak göra, men det ordnar sig alltid. Men
vi kan ju inte ut och "svira" runt direkt... det är ju en dag i morgon
också
...

Söndagen hade jag och Ulrika tänkt hitta på något. Vi har inte
bestämt VAD ännu... men den som lever får se...

Det kommer säkert bli en bra och trevlig helg. Helgerna går
så fort nuför tiden.
 
Den bara "svichar" förbi. Det var bättre förr.


TREVLIG HELG !!!!




Från det ena till det andra...

Här kommer några fler berömda klyschor:

* ja, men jag ska bara...

*
det är så sant som det är sagt...

*
kärlek börjar alltid med bråk...

*
va var det jag sa...

*
storleken har ingen betydelse...

*
mår magen bra, blir mänskan gla´...

*
det där har jag aldrig sagt...

*
det är inte ens fel att två träter..

*
gjort är gjort...

*
varför vara frisk i en sjuk värld...

*
det är inget snack om saken...

*
skit ska skit ha...

*
frukt är också godis...

* en duktig musiker spelar så dom andra låter bra...









Kommentarer
Postat av: Anna

haha det stämmer verkligen bra =)

2007-10-12 @ 15:31:28
URL: http://amemoryremains.blogg.se
Postat av: MOSSBERG

Hej vännen! Vad kul att se att du bloggar, jag blev riktigt inspirerad.Nu kan man ju vara lite mer update!Jag blev rörd när jag läste om "ditt tillstånd".Ha det så gott kjöss o klämm Från Carina!

2007-10-14 @ 17:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0