Gillar inte att vara sjuk...

Har faktiskt varit lite krasslig i veckan som gått.
Började med en inflammation i nacken som gick ner över ryggen för två vecka sedan.
Trodde det skulle gå över efter ett tag (naiv-Sara), men det gjorde det inte.
Förra tisdagen var jag tvungen att gå till vårdcentralen, för det blev inte bättre.
Toppen på det blev jag förkyld också.
Så nu har jag haft inflammation och varit förkyld i två veckor.
Får hoppas att det ger sig snart. Har även hunnit med att smitta min man med förkylning.
Jag ska iallafall testa att jobba på måndag och se hur det går, för jag har fått vara hemma sedan onsdag.

Ja, vi får väl hoppas på det bästa!



Kommentarer
Postat av: Annelie

Krya på dig! Låter jobbigt.

2010-11-14 @ 01:01:05
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack Annelie!!!!!

2010-11-14 @ 20:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0