Johnny and the flames på Stålverket....

Lördagskvällen spenderade jag i en annan stad,
nämligen vår grannstad Trollhättan, och ännu
närmare beskrivet på ett ställe som heter Stålverket.

Robert skulle nämligen gå på grabb-kalas, och jag
kände inte för att sitta hemma själv i soffan och glo
på något meningslöst tvprogram som de ofta visar
på lördagskvällar.

Så jag bestämde mig för att hänga med Madelene
och Peter till Trollhättan. Peter skulle nämligen spela
ihop med sina kära vänner Mathias, Les, Conny och
Pröjsarn i Johnny and the flames.

Det var jätteroligt. Först och främst var det kul att träffa
alla, och sedan kör det en väldigt smakfull och bra spelning
som passar mig och min musiksmak till fullo. De är väldigt
duktiga må jag säga.

Denna kväll var det också ett gäng från Uddevalla där, som
firade sina 30-årskalas ihop, så vi blev ett stort gäng där irån
Uddevalla. Skitkul!

Sedan eftersom jag är i det tillståndet som jag är i, så agerade
jag chaufför (som jag aldrig skulle vara annars...) senare på
natten när vi skulle hem. Det blev ganska sent i slutändan. Klockan
var runt 03.40, när jag kom hem.... *gäsp*.

Så söndagen blev det inte många knop gjorda, men det var det värt....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0