Äta bör man, annars dör man...

Denna veckan har jag bokat upp mig för lunch tre dagar av två.

Det känns bra, för då kan jag kombinera och fördriva min lunch
i goda vänners lag, samtidigt som jag får en chans att träffa dem
en lite sväng, och tjöta lite... Det är viktigt med vänner!

Igår te x så var jag hemma och hos mamma Ulle, och en liten glad
William. Ulle bjöd på smörgås-buffé och kaffe, som satt som en smäck.
Det var jätte gott.
Idag är det schlagerfantasten Maddes tur, och vi tänkte bege oss till
Margaretas Källare. Det stod på menyn att de serverade dessert hela
denna veckan. Passar oss perfekt!
Imorgon fredag, ska jag och två "tanter" (över 35...) inviga nya Cheers
på lunchen. Hade jag inte jobbat, eller varit gravid, kunde det finnas
tillstymmelse till våra kända lång-luncher som vi hade förr. Passar
bra på fredagar.... först lunch, som sedan smyger över sig till After
Work, som sedan kan leda till vad som helst.... men vem vet, Anna
och Ingelis kanske kör en lång-lunch, för gamla tiders skull...

Ja, vad som helst kan hända på dessa luncher, men vad är bättre
än att kombinera mat och vänner... !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0