Roligt att ha något att se fram emot...

Nu har jag varit igång för fullt.

Ringt och bokat upp mig på två stora
evenemang.

Första är en spa-weekend ihop med
Robert. Det ska bli som en bal på slottet...
alldeles, alldeles underbart !!!!

Vi har bokat in oss på Hälsans Hus & Spa
i Ängelholm. Där har vi bokat ett spapaket,
som kallas Spapaket 2.

Där ingår det:

* Övernattning på deras hotell två nätter
* 2 st frukost
* 2 st lunch
* 2 st tre-rätters middag
* 2 st sparbehandlingar

Fritt att utnyttja deras relax avdelning,
samt fritt att deltaga i olika träningspass.

Ska bli jätte härligt !!!!!!




Det andra evenemanget som jag ringde
och bokade var:

Soundtrack of our lives på Slussen.

Det sker den 7:e december.

Då är det jag, Robert, Lisa och Magnus, som
ska slå klackarna i taket. 
Vi ska också äta gott (för det är man tvungen 
till). I biljettpriset ingår nämligen tre-rätter middag. 

Slussen, here we come!!!


Jag tycker det är trevligt och ringa och boka
upp mig på saker, för då känns det som det
garanterat händer något i min vardag.

Det behöver inte vara så stora saker, utan te x
som nu på lördag ska jag, Robert, Malin, Simon,
 Anki och Peter (om han kan), gå till Agassis för
att käka ihop...

Så  lite planerade saker i livet, gör att det känns som man lever!!!


Kommentarer
Postat av: Peter H

Han kan!

2007-10-19 @ 12:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0