Tack för er inblandade...

Nu har det värsta tjutet i öronen gått över...

Har upplevt ännu en kassettfestival i musikens tecken.
Schemat var fullproppat med musik hela helgen, så jag
hade fullt upp.

När jag gick och lade mig både påm fredagen och lördagen
tjöt det i öronen, så det kändes som hela huvudet skulle
gå i tusen bitar...
Får helt och hållet skylla mig själv . Det finns ju
faktiskt öronproppar att tillgå.

Många saker har varit bra i helgen för min del...

* Jag har varit omringad av massor av vänner.
(Det är alltid roligt att vara på ett ställe, där
där alla ens vänner är på samma plats.)

* Ätit god mat.
(Jag åt en Club Sandwich m kyckling)

* Druckit i mängder...
(Ramlösa - tack Magnus, Isvatten, Cola, Kaffe och
till sist firade jag av med en lättöl.)

* Lyssnat på en massa olika musik.
(Jag lyssnade verkligen på ALLA banden, genom att
gå emellan våningarna som en elefant...)

* Umgås med min man.
(Även om han jobbade, så sprang han ner till Mortens
när han slutade. Om det var för att träffa mig,eller
se banden vet jag inte. Men jag hoppas på det första.)

* Spenderat ovanligt lite pengar...
(På en hel helg har det sammanlagt gått ca 200 kr. Det
har jag spenderat på mat, dryck och garderob. Ibland
är det bra att vara gravid.)

Ja, sammanfattningsvis har helgen bjudit på en hel del bra
saker, men nästa gång skall jag nog använda öronproppar, så
jag slipper ha en trevlig och rolig helg, som avslutas med
tjut i öronen...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0