En "tjej-dag" i Göteborg...

Imorgon torsdag, har jag tagit ut en semesterdag
från jobbet. Då ska jag, min mamma och min svägerska
ner till Göteborg.

Vi har gjort detta i två år, så därför har vi börjat kalla det
tradition.

Mening och tanken är inte bara att gå i affärer och julhandla,
utan mer för att umgås och hitta på något tillsammans...

... bara vi tjejer (över 30...) utan karlar, barn och hund.

Vårt stora mål är att hitta något mysigt ställe att käka lunch
på, där vi kan koppla av och sitta och prata samtidigt som vi
äter och dricker gott.

Sedan kommer det naturligtvis också bli lite julshopping. Det
går ju inte att slippa undan. Ingen av oss är ju nere i Göteborg
för att handla så ofta, så det blir ett nöje bara det.

Det är iallafall jättemysigt att ha denna "tjej-dag" en gång om
året, och jag ser verkligen fram emot det.

Så Göteborg..... Look out, here we come...!!!!

Kommentarer
Postat av: Ulle

ha en skön dag i Götet!!!
Kram

2007-11-28 @ 20:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0