Billingehus - here I come...

Ojdå, vad länge sedan jag skrev ett inlägg här...

Imorgon ska jag på personalkonferens med mitt
jobb. Vi ska till Billingehus i Skövde. Det låter väl sådär...
... men jag tror faktiskt det kommer bli jätte trevligt.

Vi kommer ju få gratis frukost (som är så god på hotell),
lunch och middag. Bara det säger ju en hel del...
Vi kommer också gå på föreläsningar om olika ämnen
som har med jobbet att göra.
Där emellan är det kaffe och kak-pauser...
Sedan efter  "arbetstiden" är slut runt kl 17, får vi göra
vad vi vill på egna ben....(Kan bli vad som helst...)

Eftersom det är tvådagars konferens, sover vi över på
hotellet.

Nästa dag börjar med den efterlängtade frukosten, som
sedan fortsätter med grupparbeten från det vi sysslade med
dagen innan. Vi kommer åka hem vid lunchtid, men självaste
lunchen ska också hinnas med innan hemfärden börjar.

Så det känns jätte kul och trevligt, allra mest att komma iväg
från sin arbetsplats ett tag.

Så vi ses... Arrivederci... Au revoir... Auf wiedersehen... So long... Sayonara...!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hm, det kan nog bli intressant när ni får göra "vad ni vill på egna ben..."! Hoppas att du får det kul och att maten o bubbelvattnet är gott! Vi ses snart!

2007-11-21 @ 17:41:38
Postat av: Robert

Hmmm,min fru åker på konferens med 30 poliser typ. Får se om jag släpper iväg dig imorrn;)

2007-11-21 @ 18:26:06
URL: http://www.robertgidlof.blogg.se
Postat av: Ulle

Hi hi hi maken kommer att våndas när du är iväg! Ha det toppen och njut av all god mat!!!!!!!!!!

2007-11-21 @ 18:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0