Äntligen....

Fick just reda på en jätte glad nyhet...

Vi kommer få nya grannar i december... Ulle, Märda, Matilda och William!

Ulle ringde just och fick med iver i rösten fram att han som
har hand om kontraktskrivningen (inget korrekt ord, jag vet..)
ringde på hennes mobil och sa att alla papper var nu klara!

Äntligen...denna väntan har varit lång tycker jag... och tänk då
vad lång den har varit för Ulle och Märda som faktiskt är inblandade.
Men nu skulle de få tillgång till DERAS EGNA lägenhet i december,
så då får man ju ställa upp som flytthjälp... fast jag med min mage
ska visst inte bära och hålla på, så jag får väl delegera ut arbete till
de andra, och agera kak- och kaffekärring.

Det ska bli kul med lite nytt folk på Bangatan, och med lite småbarn
som livar upp gatan (och i maj kommer en liten till...).

Sedan vill jag passa på att i förskott säga Grattis på födelsedagen
till Ulle som fyller på söndag (jag säger inte hur mycket..).

- Grattis !!!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Tack vännen! Du är bäst!!!
Kramar

2007-11-17 @ 21:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0