Äntligen ett inlägg...

Jösses, här inne var jag inte igår direkt...

Känns inte som det har hänt så mycket faktiskt, men jag kan ju visa lite kort från semester :)







Vi hade en helt underbar semester och fick lite längre sommar...
Hemma i Sverige var det regn och 12 grader... kändes skönare i Turkiet!

*

Alla ni som vet att en tävling har hållt på från Saras matkasse har kämpat på.
Massor av kompisar vet jag varit inne varje dag och röstat. Tack!

Det blev ingen iphone-vinst, men dock en vinst blev det:

 
 
 
 
Grattis till din filmvinst!
 
 
 
 
 
 
Tack!
 

Hej Sara Gidlöf och tack för att du var med och laddade upp en bild i vår sommartävling. Du var ju en av dem som vann en film från Headweb. Har du lyckats få med fler bidrag på vinstplats, så skickas det ut ett mail per vinst.
Här kommer den kod som du kan använda för att kolla på en film lagom till höstrusket.

Och lite instruktioner för hur du går tillväga för att utnyttja din vinst:

Instruktioner
1. Gå till headweb.com och bli medlem
2. Välj film, klicka hyr och välj kampanjkod som betalsätt
3. Ange din kampanjkod: XXXXXXX (Giltig t.o.m 31/12 - 2011)

 
 

Hihi.... ingen iphone, men man får vara glad för det lilla ;). Denna vinst är tack vare Er som röstat :)

*

Tänkte även visa ett kort som jag faktiskt tycker är väldigt härligt, läckert och lite romantiskt... ;)


Kortet är på mig och min kära man.
Love you!!!

*

Kortet är taget från en fest en kompis hade. Hade väldigt roligt där det var ett tema som var Maffiaparty á la 20-tal. De flesta var uppklädda och en fest att minnas. Kram Sarah :)

*

Jag har även köpt mig en iphone. En vit och fin. Älskar den. Den har lurat mig att även spela Wordfeud... detta
beroendeframkallande spel. Hmmmm, har vunnit lite, förlorat lite (eller ja, en del...). Men jag är alltid redo för en fight. Hälsningar.... Leonsmamma73

*

Till helgen blir det en spa-helg med mina kära

Kommentarer
Postat av: Annelie

Fina bilder. Semestern ser härlig ut!

2011-10-24 @ 16:18:14
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0