Megafest på gång...

Nu är det fest på gång!

Jag är inbjuden till en megafest. En kompis fyller 40 och har bjudit in hela världen ( känns det som :) ). Det ska vara på Carlia och serveras allt från fördrink till efterrätt och avec. Musik och överraskningar är det utlovat. Känns spännande. Var länge sedan man var på något roligt och stort glamourkalas.
Har faktiskt inhandlat mig lite nya kläder som jag hoppas kunna passa. ( Älskling, det var påp rea ;) ).
Ja, en glamour- och megafest är precis vad jag behöver nu!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är du värd!

2011-01-20 @ 13:49:37
Postat av: Robert

Det var jag som skrev det!

2011-01-20 @ 22:09:52
Postat av: Sara

Tack älskling!

2011-01-23 @ 20:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0