Jag kommer älska torsdagar...

Nu har jag äntligen bestämt mig.... och längtar som bara den :)

Jag ska ta ut föräldrarledigt en dag i veckan.
Vara ledig varje torsdag!
Vara hemma och leka med Leon, göra utflykter eller kanske inte göra någonting alls.
Det ska bli så skönt. Framtiden är väl inte helt klar att planera, men man får ta en dag i taget.
Livet kommer aldrig tillbaka. Man ska passa på att njuta nu, medans man lever :)

Det kommer säkert bli lite tufft ekonomiskt, men just nu känns det som jag inte bryr mig.
Leon och Robert kommer alltid gå före alla pengar i världen. Och man är ju inte helt utan pengar...
Ibland får man försöka se lite mer än bara saker. Upplevelser, minnen och avkoppling kommer man långt på.

Man får ju en dag till i veckan för att ladda upp sig de dagar som man jobbar. Tror och hoppas man är mer effektiv då de dagar som man arbetar om man känner sig mer utvilad.

Det känns verkligen bra och jag känner mig nöjd med vårt beslut.
Längtar redan till varje torsdag....hihi.







Kommentarer
Postat av: Annelie

Det låter som en mycket sund prioritering!

2011-02-04 @ 23:16:22
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Härligt!!!

2011-02-05 @ 07:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0