Lite förnyelse på jobbet :)

Jag har nu börjat en annan tjänst.
Känns jätte bra. Sökte en intresseanmälan som kom ut på jobbet, men mest för skoj skull och för att det inte finns så mycket för civila att söka. Därför är det bättre att söka det som finns, tänkte jag.
Så häromdagen fick jag reda på att jag fick tjänsten. Jippi!
Det var jätte roligt och kom faktiskt som en chock. Det innebär massa andra arbetsuppgifter som jag aldrig sysslat med förrut. Hon som gör dem nu, har jobbat där i 40 år, och går i pension om fem veckor. Alltså ska jag lära mig hennes 40 åriga erfarenheter på fem veckor. Mamma Mia!

Men hon går 25:e maj. Sedan får vi väl se om myndigheten finns kvar.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis!!! Kul med något nytt! Hon som slutar på ditt jobb är min gamla granne :)

2011-04-12 @ 20:54:22
Postat av: Ulle

Du kommer att fixa det galant Sara!!! Bamsekramar från Ulle

2011-04-13 @ 21:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0