Leka är ändå livet....

Sitter och slöar lite i soffan.
Leon och Robert sover.
Robert har varit lite dålig och behöver vila och Leon sover av ren utmattning från en supertrevlig förmiddag med Anna och Malin. Var nere hos dem på fika för att lämna lite kläder till Anna som jag inte behöver just nu. Men inte bara för det. Även för att tjöta lite och bara träffas. Annas dotter Malin var också hemma, så Leon hade fullt upp att leka. Hon är så himla duktig med Leon och Leon stormtrivs i hennes sällskap. Det märks, för han går fram till henne och tar hennes hand och drar iväg med henne för att leka. Även jag och Anna har kul när vi "leker". Alltid så kul och skönt att prata med henne. Vi är precis på samma nivå och hon förstår allt jag säger och jag förstår allt hon menar. Det är skönt med sådan vänner. Det är dom som betår. De som förstår.

Just nu sitter jag egentligen bara och väntar på att Leon ska vakna, sedan ska vi iväg på 95-års kalas för min farfar. Tänk, han föddes 1915. Tänk att få uppleva så mycket som han har gjort. Spännande!

Man kan bara hoppas att mina nära och kära också får uppleva många och bra dagar i sitt liv. Ska nu bara slå in hans present. En klassisk chokladask får det bli... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0